zaterdag 25 juni 2016

Cirkus Is og Kaffe van Brinja

VORIG JAAR kwam het er steeds niet van, maar nu is het tijd voor een ijsje van Cirkus Is og Kaffe. Cirkus Is og Kaffe bevindt zich aan Stillinge Strandvej 8, Stillinge Strand in Slagelse (Seeland in Denemarken). Eigenaresse Brinja heeft naast haar huis een unieke plek gecreëerd. Op het tijdstip dat wij er zijn, is het rustig en dat geeft mij de gelegenheid, nadat ik mijn pistache ijsje heb verorberd, een aantal foto's te maken. Zoals je op de onderstaande foto's kunt zien, verkoopt Cirkus Is og Kaffe niet alleen ijs en koffie.

Informatie: http://blog.brinja.dk/













11 opmerkingen:

  1. Wat een leuk plekje. Wordt je vrolijk van. Volgens smaakt de versnapering nog lekkerder als je hier zit. Fijn weekend, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die Pipowagen is echt een lokkertje..het ziet er zo gezellig uit allemaal. En ook nog warme dekentjes tegen de frisse wind.. Daar is het fijn ijsjes eten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ziet dat er uitnodigend en gezellig uit en jullie hadden dit keer meer geluk dan vorig jaar want toen bleef het bij kijken,kijken....... geen ijsje kopen;-)

    Fijn weekeind,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze post van Jeanette volledig gemist. Ik heb de blog van Brinja gelijk in mijn bloglijst gezet. Mooi tentje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben mee hoor....
    Heb gelijk zin om ook weer te gaan, misschien deze zomer wel. Dan gaan we van Kopenhagen naar Aarhus rijden, dus wie weet.
    Mooie foto's van een geweldige plek.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk plekje ook weer! Over 3 weekjes mogen wij naar Zweden. Voor die tijd ga ik eerst je blog afstruinen waar we allemaal naar toe mogen/moeten/willen! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een heerlijke plek, je ziet aan alles dat zij een creatief iemand is :) Zo leuk dat we even mee mogen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk om te lezen Willy! We zijn net terug uit Denemarken, hebben 2 weken op Langeland gezeten......tegenover jullie ;-)) boven Traeneker. Prachtig land en heerlijk relaxed. Nu nagenieten en je blogjes lezen. Veel plezier en groetjes,
    XXX Hetti

    BeantwoordenVerwijderen